AKİT MENÜ

Aktüel

Side Antik Kenti'nde Kovid-19 denetimi

Bazı turistlerle İngilizce sohbet eden Manavgat Kaymakamı Mustafa Yiğit, maskesi olmayanları uyardı

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Manavgat ilçesinde bulunan Side Antik Kenti'nde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını tedbirlerine ilişkin denetim gerçekleştirildi.

İçişleri Bakanlığının genelgesi doğrultusunda, Kaymakam Mustafa Yiğit, beraberindeki İlçe Jandarma Komutanı Yarbay İlker Özcan, İlçe Emniyet Müdürü Ömer Zafer Karaaslan ve diğer yetkililer ile Side'de denetim yaptı.

Buradaki iş yerlerini gezen esnaf ve vatandaşları uyaran Yiğit, Side Antik Kenti'nde de incelemede bulundu.

Antik kentin ziyaretçilerini maske, mesafe ve hijyen konusunda duyarlı olmaya çağıran Kaymakam Yiğit, bazı turistlerle İngilizce sohbet etti. Yiğit maskesi bulunmayan turistleri uyardı.

Yiğit, denetim yaptıkları bölgelerde büyük oranda Kovid-19 hassasiyeti olduğunu ve kurallara uyulduğunu belirtti.



Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!