AKİT MENÜ

Aktüel

Muğla'da Kovid-19 denetimleri

Jandarma ekiplerince 6 kişi ile 23 işletmeye 18 bin 698 lira para cezası kesildi

MUĞLA (AA) - Muğla'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince il genelinde gerçekleştirilen denetimlerde 6 kişi ve 23 işletmeye 18 bin 698 lira cezai işlem uygulandı.

Kovid-19 salgını tedbirlerine ilişkin Muğla genelinde gerçekleştirilen denetimlerde 2 bin 608 işletme, açık alan ve araçlar jandarma ekiplerince kontrol edildi.

Bölgede bulunan tatilciler maske ve sosyal mesafe konusunda uyarıldı.

Jandarmanın 181 ekip ve 632 personelle gerçekleştirdiği denetimlerde, 6 kişi ve 23 işletmeye 18 bin 698 lira ceza kesildi.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!