AKİT MENÜ

Aktüel

Beyoğlu'nda, tezgah açmasına izin verilmeyen pazarcılar yolu trafiğe kapattı

İSTANBUL (AA) - Beyoğlu’nda, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında tezgah açmasına izin verilmeyen pazarcılar duruma tepki gösterdi.

Dolapdere Irmak Caddesi'nde bulunan ve cumartesi günleri kurulan ikinci el pazarında çalışanlar tezgahlarını açmak istedi.

Şişli ve Beyoğlu Belediyesi zabıta ekipleri, Kovid-19'a karşı alınan tedbirler kapsamında tezgahların açılmasına izin vermedi. Bunun üzerine pazarcılar Irmak Caddesi'ni araç trafiğine kapattı.

Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Ekiplerin ikazı üzerine pazarcılar dağıldı, yol kontrollü şekilde ulaşıma açıldı.


Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!