AKİT MENÜ

Siyaset

Atık sular doğaya bırakılıyor! CHP’li belediye Bodrum’u kirletiyor

AK Parti Bodrum İlçe Başkanı Osman Gökmen, Göltürkbükü’nde arıtılmadan ormana atıksu boşaltıldığını bildirdi.

Gökmen, geçen hatta, Yalıkavak Küdür’deki arıtma tesisinden denize arıtılmadan atık su boşaltıldığını, bugün de Göltürkbükü’nde ormana atıksu bırakıldığını ifade etti. Görüntüleri, cep telefonu kamerasıyla kaydettiğini aktaran Gökmen, tesisten çıkan borulardan arıtılmadan ormana akıtılan pis suyun çevreyi kirlettiğini belirtti. Gökmen, şöyle devam etti: “Bodrum’un denizi, ormanı, doğası belediye eliyle böyle katlediliyor. Söze gelince doğal değerlerin teminatı olduğunu söyleyen Muğla ve Bodrum belediyeleri, bu görüntülere ne diyecek? Bu resmen Bodrum’a ihanettir. STK’lar bu katliama seyirci kalmamalı.”

Yorumlara Git

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde

Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında