AKİT MENÜ

Aktüel

Afyonkarahisar'da Kovid-19 hastaları ambulanslarla sınava getirildi

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'da Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezince (ÖSYM) düzenlenen Kamu Personel Seçme Sınavı'nın (2020- KPSS) Genel Yetenek-Genel Kültür oturumuna katılacak yeni tip koronavirüs (Kovid-19) hastaları, sınava girecekleri okullara ambulanslarla getirildi.

Afyonkarahisar Valiliğince Kovid-19 testleri pozitif ve temaslı kişiler için Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) yerleşkesi içerisindeki Mühendislik Fakültesindeki sınıflar hazırlandı.

Koronavirüs testi pozitif olan ve sağlık durumları iyi olup evde gözlem altında tutulan 45 kişi, 112 ekiplerince ambulans ve sağlık müdürlüğüne ait araçlarla sınavın yapılacağı okula taşındı.

Hijyen kurallarına ve sosyal mesafeye dikkat edildiği bina girişinde de sınav görevlileri tarafından maskesini değiştirmek isteyen adaylara yeni maske dağıtıldı.

Ekiplerin sınav sonunda Kovid-19 hastalarını tekrar evlerine götürecekleri öğrenildi.

Öte yandan kentte 32 okulda yaklaşık 16 bin adayın sınava girdiği ve binalarda 200 polis memurunun görev aldığı bildirildi.

Yorumlara Git

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!

CHP'li iş adamı Sancaktepe Belediyesi'ndeki rüşveti ifşa etti: 700 milyonluk bağış mı olur?

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı