AKİT MENÜ

Aktüel

Yozgat'ta KPSS'ye geç kalan bazı adaylar, salona alınmamalarına tepki gösterdi

YOZGAT (AA) - Yozgat'ta, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezince (ÖSYM) düzenlenen Kamu Personel Seçme Sınavı'na (2020-KPSS) geç kalan bazı adaylar, sınav salonuna alınmamalarına tepki gösterdi.

Bozok Üniversitesinde sınava giren adaylar, elleri dezenfekte ettirilip, giriş ve kimlik belgeleri kontrol edildikten sonra salonlara alındı.

Bazı adaylar son dakikada sınava yetişirken, kimisi ise geç kaldı.

Fen-Edebiyat Fakültesine koşarak gelen ve geç kaldığı için sınava alınmayan bazı adaylar, duruma tepki gösterdi.

İlçelerden geldiklerini belirten bazı adaylar, yol çalışması ile trafik yoğunluğu nedeniyle sınava geç kaldıklarını öne sürerek, binanın kapısına ve camına bir süre elleriyle vurarak tepkisini dile getirdi.

Yorumlara Git

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!

CHP'li iş adamı Sancaktepe Belediyesi'ndeki rüşveti ifşa etti: 700 milyonluk bağış mı olur?

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı