AKİT MENÜ

Aktüel

Esenyurt'ta Güven Timleri çalınan bisikletleri sahiplerine teslim etti

İSTANBUL (AA) - Yaşadıkları sitenin bahçesinden bisikletleri çalınan iki çocuğun başvurusu üzerine harekete geçen polisler, zanlıları yakaladı.

Alınan bilgiye göre Aşık Veysel Mahallesi Sarmaşık Sokak'taki bir sitede yaşayan iki çocuğun bisikleti akşam saatlerinde çalındı.

Şikayet üzerine İstanbul Güven Timleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler hırsızların kimliğini belirledi. Çalışmalar neticesinde daha önce çeşitli suçlardan sabıkası olan E.Ş. ve H.T yakalanarak gözaltına alındı. Zanlıların ifadelerinde bisikletleri sattıklarını söylemeleri üzerine ekipler satın alan kişiyi bisikletlerle beraber Esenkent polis merkezine getirdi.

Gözaltına alınan üç kişi ifadelerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Polisin daveti üzerine aileleriyle polis merkezine gelen çocuklar bisikletlerine kavuşmanın mutluluğunu yaşadı. Futbol topu hediye edilen çocuklar polis ekiplerine teşekkür etti.

Yorumlara Git

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!

CHP'li iş adamı Sancaktepe Belediyesi'ndeki rüşveti ifşa etti: 700 milyonluk bağış mı olur?

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı