AKİT MENÜ

Aktüel

Yemen'de 5 Husi milis idam cezasına çarptırıldı

MARİB (AA) - Yemen'in Marib kentindeki Askeri Mahkeme, 5 Husi hakkında idam cezası verdi.

Yemen ordusundan yapılan yazılı açıklamada, Marib Askeri Mahkemesi'nin, aynı davada yargılanan 6 Husi milisten 5'ini idam cezasına çarptırdığı belirtildi.

Sanıklara yöneltilen suçlamalar arasında, subaylara suikast düzenlemenin yanı sıra orduya ait askeri araçları hedef almak için mayın tuzaklamanın yer aldığı ifade edildi.

Mahkeme ayrıca davada yargılanan diğer Husi milisin beraatine hükmetti.

Söz konusu hükmün, Yemen'de savaşın başladığı 2015'ten bu yana İran destekli Husiler aleyhinde alınmış ilk idam kararı olduğu belirtildi.

Husilerden konuyla ilgili açıklama yapılmadı.

Yorumlara Git

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!