AKİT MENÜ

Spor

Türkiye Sırbistan'la berabere kaldı

UEFA Uluslar Ligi 2. maçında Sırbistan'a konuk olan A Milli Takımımız golsüz geçen karşılaşmada beraberlikle yetindi.

UEFA Uluslar Ligi B Lig-3. grubunda ilk maçında Macaristan'a 1-0 yenilen millilerimiz, 2. maçını deplasmanda Sırbistan ile karşı karşıya geldi.

Karşılaşma golsüz geçti

Sırbistan'ın Rajko Mitic Stadı'nda oynanan karşılaşmada gol sesi gelmezken, Alexander Kolarov, 49. dakikada 2. sarı karttan dolayı karşılaşmayı tamamlayamadı.

Şenol Güneş: Kaybedilen 2 puan oldu

Maçın ardından açıklamalarda bulunan A Milli Futbol Takımı'nın Teknik Direktörü Şenol Güneş, İlk karşılaşmaya göre daha iyiydik. Aslında 10 kişi kalana kadar savaşlı dirençli oynadık. Oyundan memnun kaldım. Sırbistan 10 kişi kaldıktan sonra atağa başladık. Ardından rakip gelmeye başladı. Arkaya sızma yaptık ama başarılı olamadık. 2 puandan olduk diyen Şenol, genel anlamda performanstan memnun kaldığını söyledi.

Yorumlara Git

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı

Pekin ve Moskova'nın arka bahçesinde tarihi imza! Kazakistan ile AB arasında dev stratejik ortaklık bildirisi kabul edildi!

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!