AKİT MENÜ

Aktüel

Hatay'daki orman yangınını söndürme çalışmalarına belediyeden destek

HATAY (AA) - Hatay Büyükşehir Belediyesi tarafından, Samandağ ilçesindeki orman yangınına söndürme ve soğutma çalışmalarıyla destek verildiği bildirildi.

Belediyeden yapılan açıklamada, Orman Genel Müdürlüğü ekipleri ile Hatay Valiliği koordinasyonda, Samandağ ilçesi Batıayaz mevkisinde başlayıp rüzgarın etkisiyle Kisecik ve Karaksı mahallelerine yayılan yangına büyük bir özveriyle müdahale edildiği belirtildi.

Açıklamada, ''Hatay Büyükşehir Belediyesine bağlı 24 itfaiye yangın söndürme aracı, 11 su tankeri, 5 iş makinesi ve yakıt ikmal tankerleri ile yangının başlangıcından itibaren söndürme ve soğutma çalışmalarında katılıyoruz.'' ifadeleri kullanıldı.




Yorumlara Git

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu