AKİT MENÜ

Aktüel

Gürcistan'da Noble Partner 2020 tatbikatı başladı

TİFLİS (AA) – Gürcistan’da NATO’nun Noble Partner 2020 Çok Uluslu Tatbikatı resmi tören ile başladı.

Başkent Tiflis yakınlarındaki Vaziani Askeri Üssü’nde Gürcistan, ABD, Birleşik Krallık, Polonya ve Fransa'dan 2 bin 700'den fazla askeri personelin katıldığı tatbikat için açılış töreni düzenlendi.

Gürcistan Başbakanı Giorgi Gakharia törende yaptığı konuşmada, ülkesinin NATO ile entegrasyon sürecinin devam ettiğini hatırlatarak, Gürcistan'ın Avrupa-Atlantik entegrasyonunun mümkün olabilmesi için ordu eğitiminin önemli olduğunu kaydetti.

Gürcü askerlerin dünyanın çeşitli noktalarında küresel barış için görev yaptıklarını vurgulayan Gakharia, söz konusu tatbikatın Gürcistan ordusunun savunma yeteneklerinin artmasına fayda sağlayacağını belirtti.

Gürcistan, Noble Partner Çok Uluslu Tatbikatı’na 5. kez ev sahipliği yapıyor. ABD’ye ait savaş uçaklarıyla zırhlı araçların da kullanılacağı tatbikat, 18 Eylül'de sonra erecek.

Yorumlara Git

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"

Trans öğretmen rezaletinde tepkiler sonuç verdi: LGBT dostu sapık da müdür de kovuldu