AKİT MENÜ

Aktüel

Kütahya'da yaralı bulunan porsuk tedavi altına alındı

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın Domaniç ilçesinde yol kenarında yaralı bulunan porsuğun tedavisine başlandı.

Domaniç Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, Domaniç-Tavşanlı kara yolu Karaköy köyü yakınında buldukları porsuğu Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim etti.

Nesli tehlike altında olduğu bildirilen porsuk, tedavi edilmek üzere Kütahya Hayvan Hastanesine götürüldü.

Porsuğun, tedavisinin ardından doğaya salınacağı öğrenildi.

Yorumlara Git

Askeri iletişim kuruldu Kırmızı telefon hattı

NATO Zirvesi öncesi operasyon! Tutuklanan akademisyen bakın kim çıktı

Türkiye’de intihar bilançosu gizlenen hakikatleri ortaya çıkardı! 6284 ve süresiz nafaka kıskacı erkekleri ölüme sürüklüyor!

Nixon ile kıyaslayan Vance'den şok sözler! Trump, derin devletin hedefinde

Halkbank davasındaki ihanet hala hafızalarda! Sözcü’den şimdi de sözde ABD karşıtlığı