AKİT MENÜ

Aktüel

Bakan Pakdemirli, Hatay'da yangın bölgesindeki vatandaşlarla bir araya geldi

HATAY (AA) - Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Hatay'da devam eden orman yangınının etkili olduğu bölgeye yakın yerleşim yerlerindeki vatandaşlarla sohbet etti.

Merkez Ankaya ilçesine bağlı Kisecik Mahallesi'ne giden Pakdemirli, bir grup vatandaşla yere oturup sohbet ederek çay içti.

Yangınla ilgili mahalle sakinleri ile görüşen Pakdemirli, son durum ve yangın sonrası yapılacaklar konusunda bilgilendirmede bulundu.

Bakan Pakdemirli, ziyaretleri sırasında arazi aracını kendisi kullandı.

Vatandaşların sorunlarını da dinleyen Bakan Pakdemirli'ye Hatay Valisi Rahmi Doğan, AK Parti Hatay milletvekilleri Hüseyin Yayman, Sabahat Özgürsoy Çelik, CHP Hatay milletvekilleri İsmet Tokdemir ve Mehmet Güzelmansur ile Antakya Belediye Başkanı İzzettin Yılmaz da eşlik etti.

Yorumlara Git

Askeri iletişim kuruldu Kırmızı telefon hattı

NATO Zirvesi öncesi operasyon! Tutuklanan akademisyen bakın kim çıktı

Türkiye’de intihar bilançosu gizlenen hakikatleri ortaya çıkardı! 6284 ve süresiz nafaka kıskacı erkekleri ölüme sürüklüyor!

Nixon ile kıyaslayan Vance'den şok sözler! Trump, derin devletin hedefinde

Halkbank davasındaki ihanet hala hafızalarda! Sözcü’den şimdi de sözde ABD karşıtlığı