AKİT MENÜ

Aktüel

Latin Amerika ülkelerinde Kovid-19'dan ölümler artıyor

ANKARA (AA) - Latin Amerika ülkelerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vaka sayıları ve ölümleri artmaya devam ediyor.

Bölge basınındaki haberlere göre, Arjantin'de son 24 saatte Kovid-19 nedeniyle yaşamını yitirenlerin sayısı 120 artarak 9 bin 912'ye, vaka sayısı da 6 bin 986 artışla 478 bin 792'ye yükseldi.

Sağlığına kavuşanların sayısı ise 357 bin 388 oldu.

Şili'de Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 60 artışla 11 bin 652'ye, vaka sayısı 1764 artışla 424 bin 274'e çıktı.

İyileşenlerin sayısı da 395 bin 717 olarak açıklandı.

- Bolivya'da ölü sayısı 7 bini aştı

Bolivya'da Kovid-19 nedeniyle son 24 saatte 40 kişinin yaşamını yitirmesiyle toplam can kaybı sayısı 7 bin 8'e, vaka sayısı da 528 artışla 120 bin 769'a ulaştı.

Ülkede Kovid-19'dan iyileşenlerin sayısı da 71 bin 489 olarak kaydedildi.

Yorumlara Git

Böcek ailesinin ölümüne ilişkin davada karar çıktı

Siyonist İsrail çetesinde sivil ve askerler kapıştı ‘Barınakta’ birbirlerini yemeye başladılar

44 yıl önceki maçta neler olmuştu neler! ‘Gijon rezaleti’nde intikam zamanı

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan emekli ve memura ek zam açıklaması: "Enflasyona ezdirmeyeceğiz"

Riyakâr Atatürkçü dernek rezaletlerden değil fikirden rahatsız! Halil Ergün’e 5816 sopası