AKİT MENÜ

Aktüel

Nijerya'da doktorlar maaşlarının ödenmesi talebiyle yeniden greve gitti

ABUJA (AA) - Nijerya'da doktorlar, maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle tekrar ülke genelinde grev kararı aldı.

Nijerya Yerleşik Doktorlar Birliği (NARD) Başkanı Dr. Aliyu Sokomba, AA muhabirine yaptığı açıklamada, doktorların hükümetle yaptığı görüşmelerde bir anlaşmaya varamadığını, bu nedenle ülke çapında bugünden itibaren yeniden grev başlattıklarını söyledi.

Sokomba, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavi merkezlerinde bulunan doktorların da grevden muaf tutulmayacağını söyledi.

Hükümete doktorların maaşlarını ödemesi çağrısında bulunan Sokomba, "Haziran ayında başlattığımız greve ara vermiştik. Hükümete taleplerimizi değerlendirmesi için zaman tanıdık ama maalesef bunu başaramadılar." ifadesini kullandı.


Yorumlara Git

Böcek ailesinin ölümüne ilişkin davada karar çıktı

Siyonist İsrail çetesinde sivil ve askerler kapıştı ‘Barınakta’ birbirlerini yemeye başladılar

44 yıl önceki maçta neler olmuştu neler! ‘Gijon rezaleti’nde intikam zamanı

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan emekli ve memura ek zam açıklaması: "Enflasyona ezdirmeyeceğiz"

Riyakâr Atatürkçü dernek rezaletlerden değil fikirden rahatsız! Halil Ergün’e 5816 sopası