AKİT MENÜ

Aktüel

Eskişehir'de Kovid-19 denetimlerinde 149 kişiye 459 bin 900 lira para cezası kesildi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını tedbirlerine ilişkin denetimlerde 149 kişiye para cezası uygulandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekiplerince, dernek binalarında kumar suçunu önlemek ve Kovid-19 tedbirlerini denetlemek amacıyla belirlenen adreslere eş zamanlı baskın düzenlendi.

Ekipler, denetim ve aramalarda söz konusu adreslerde sosyal mesafe kuralına uyulmadığını tespit etti.

Çalışmalar kapsamında 149 kişiye, Kovid-19 tedbirlerine aykırı davrandıkları gerekçesiyle toplamda 459 bin 900 ceza kesildi.

Yorumlara Git

Genç Aleviler Birliği’nden provokasyona sert tepki! “Cemevleri slogan meydanı değildir, kınıyoruz!”

Genç çoban sitem etti: Köye kızlar gelmiyor gelseler bile...

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!