AKİT MENÜ

Aktüel

Erzurum'da 15 bin kırmızı benekli alabalık yavrusu gölete bırakıldı

ERZURUM (AA) - Erzurum'da Olur Kaymakamlığı koordinesinde yürütülen "Doğal Alabalık Üretimi, Yetiştirilmesi ve Orman İç Sularının Balıklandırılması Projesi" kapsamında, Ürünlü Göleti'ne 15 bin kırmızı benekli alabalık yavrusu bırakıldı.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamaya göre, Kaymakamlık koordinesinde, Erzurum Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğü ile Trabzon/Maçka Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğünce gerçekleştirilen proje kapsamında, Maçka Altındere Alabalık Üretme İstasyonu'nda 15 bin alabalık yavrusu üretildi.

Kırmızı benekli balıklar, Olur Kaymakamı İlker Eker, Olur Belediye Başkan Vekili Gürsel Akpınar, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Yaşar Mesut Bakır, İlçe Jandarma Komutanı Selahattin Şahin, İlçe Emniyet Amiri Durmuş Candan, Erzurum Milli Parklar Şube Müdürü İsmail Demirci, Trabzon Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü personelleri ve siyasi parti temsilcilerinin katımıyla Ürünlü Göleti'ne bırakıldı.

Kaymakam Eker, tüm balık türlerinin gelecek nesillere aktarılması için av zamanlarına uyulmasının önemli olduğunu aktardı.

Eker, yeni balıkların göleti şenlendireceğini belirterek projede emeği geçenlere teşekkür etti.

Yorumlara Git

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı