AKİT MENÜ

Aktüel

Erzincan'da belediye ekipleri Kovid-19 önlemleri kapsamında caddeleri dezenfekte etti

ERZİNCAN (AA) - Erzincan'da belediye ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, kentin ana caddeleri ile kaldırımlarını yıkayıp dezenfekte etti.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklamaya göre vaka sayısı en çok artan iller arasında bulunan Erzincan'da belediye ekipleri kent genelinde dezenfeksiyon işlemlerini sürdürdü.

Erzincan Belediyesi ekipleri bu çerçevede Ordu, 13 Şubat, Fevzipaşa ve Halitpaşa caddeleri ile vatandaşların yoğun kullandığı kaldırımları yıkadı.

Yıkama işlemi sonrası cadde ve kaldırımlar ile telefon kulübeleri ve otobüs durakları da dezenfekte edildi.

Yorumlara Git

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı