AKİT MENÜ

Aktüel

Malezya, Endonezya ve Japonya'da Kovid-19 salgınına dair gelişmeler

KUALA LUMPUR/CAKARTA/TOKYO (AA) - Asya-Pasifik ülkelerinden Malezya, Endonezya ve Japonya'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakaları, normalleşme sürecinde artışını sürdürüyor.

Malezya Sağlık Bakanlığının verilerine göre son 24 saatte ülkedeki Kovid-19 vakaları 100 artarak toplam 9 bin 559'a çıktı.

Bugün 12 kişi sağlığına kavuşurken toplam iyileşen sayısı 9 bin 136'ya yükseldi.

Aktif vaka sayısı ise 295 oldu.

Kovid-19'dan toplam 128 kişinin yaşamını yitirdiği ülkede son 24 saatte virüs nedeniyle ölen olmadı.

- Endonezya'da vaka sayısı 200 bini geçti


Endonezya Sağlık Bakanlığı verilerine göre, ülkede son 24 saatte Kovid-19 vaka sayısı 3 bin 46 artışla 200 bin 35’e yükseldi.

Virüse bağlı yaşamını yitirenlerin sayısı 100 artarak 8 bin 230’a, iyileşenlerin sayısı da 2 bin 306 artarak 142 bin 958’e ulaştı.

Vaka sayıları, başkent Cakarta’da 48 bin 393’e, Doğu Cava’da 36 bin 342’ye, Bali’de 6 bin 549’a, Açe’de 2 bin 54’e çıktı.

- Japonya'da ölü sayısı 1400'e ulaştı

Japonya’da ise son 24 saatte Kovid-19 kaynaklı vaka sayısı 507 artarak 73 bin 540’a, ölü sayısı 7 artışla 1400’e yükseldi.

Son bir günde yeni 170 vakanın saptandığı başkent Tokyo metropolünde vaka sayısı 22 bin 19’a, 81 yeni vakanın saptandığı Osaka'da 9 bin 169'a ulaştı.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti