AKİT MENÜ

Spor

TFF 1. Lig ekibine şok! 14 kişi koronavirüse yakalandı

TFF 1. Lig’de mücadele eden Ümraniyespor’da 14 kişinin koronavirüs test sonucu pozitif çıktı.

Güncelleme Tarihi:

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını son günlerde Türkiye genelinde tekrar yayılmaya başladı. Devlet tarafından yeni tedbirler hayata geçirilirken, virüsün aynı hızla yayılması halinde, ilerleyen zamanlarda yeni önlemlerin alınması bekleniyor.

Spor camiasından da koronavirüse yakalanan isimler gündemden düşmüyor. Son olarak TFF 1. Lig ekiplerinden Ümraniyespor’da adeta Kovid-19 şoku yaşanıyor.

Ümraniyespor’da 7’si futbolcu olmak üzere 14 kişinin yeni tip koronavirüs testinin pozitif olduğu açıklandı. Hastalığa yakalananların 2’sinin teknik ekipten olduğu belirtilirken, 5 kişinin ise takım bünyesinde çalışanlardan olduğu kaydedildi.

İhlas Haber Ajansı’nın aktardığına göre, Ümraniyespor’dan yapılan resmi açıklama şu şekilde:

Teknik ekibimizden 2, futbolcularımızdan 7, çalışanlarımızdan 5 kişi olmak üzere kulübümüzde toplam 14 kişinin Covid-19 test sonucunun pozitif olduğu tespit edilmiştir. İlgili kişilere izolasyon süreci uygulanmaya başlanmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Yorumlara Git

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı

Pekin ve Moskova'nın arka bahçesinde tarihi imza! Kazakistan ile AB arasında dev stratejik ortaklık bildirisi kabul edildi!

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!