AKİT MENÜ

Aktüel

Karabük'te bir köy Kovid-19 tedbirleri kapsamında karantinaya alınacak

KARABÜK (AA) - Karabük'ün Safranbolu ilçesinde bir köyün, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alınacağı bildirildi.

Kaymakamlıktan yapılan yazılı açıklamada, Geren köyünde birden fazla Kovid-19 pozitif vakaların olduğu belirtildi.

Açıklamada, temaslı vakaların fazlalığı nedeniyle Kovid-19 enfeksiyonunun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla bu geceden itibaren 14 gün süreyle köye giriş çıkışların izne bağlı olmak kaydıyla karantina altına alınmasına karar verildiği kaydedildi.

Yorumlara Git

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu

Bakan Akın Gürlek duyurdu! 24 ilde yapılan operasyonlarda yüzlerce gözaltı var

Türkiye güne dev operasyonla uyandı! Tam 51 gözaltı var

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD