AKİT MENÜ

Aktüel

Cemal Reşit Rey Senfoni Orkestrası 13 Eylül'de konser verecek

İSTANBUL (AA) - Cemal Reşit Rey Senfoni Orkestrası, "İspanyol Akşamı" konserinde 13 Eylül'de müzikseverlerle buluşacak.

Konser, Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi'nde 13 Eylül'de gerçekleşecek.

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri alınarak Cem Mansur'un yönetiminde sahne alacak orkestraya, 14 yaşındaki keman virtüözü Naz İrem Türkmen de eşlik edecek.

Maske kullanımının zorunlu olacağı etkinlikte, Georger Bizet'nin Carmen süiti, Pablo de Sarasate'nin "Çingene Havaları", Pyotr İlyiç Çaykovski'nin "İspanyol Dansları", Nikolay Rimski-Korsakov'un "İspanyol Kapriçyosu" eserleri yorumlanacak.

Yorumlara Git

"Muhaliflerin kadınlarına tecavüz edilebilir" fetvası vermişti! Müftü Ahmed Hassun yargılanıyor

Türkiye - ABD maçı Canlı Anlatım

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü