AKİT MENÜ

Aktüel

Peru, Kolombiya ve Ekvador'da Kovid-19 kaynaklı ölümler artıyor

ANKARA (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı Peru'da 30 bin 123'e, Kolombiya'da 21 bin 817'ye, Ekvador'da 10 bin 627'ye yükseldi.

Peru Sağlık Bakanlığının açıklamasına göre, ülkede son 24 saatte Kovid-19 nedeniyle 147 kişinin yaşamını yitirmesiyle ülkede virüs kaynaklı can kaybı 30 bin 123'e çıktı.

Ülkede Kovid-19 vaka sayısı 4 bin 615 artışla 696 bin 190'a, iyileşenlerin sayısı da 529 bin 751'e ulaştı.

Kolombiya Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, ülkede Kovid-19 nedeniyle son 24 saatte 202 kişi hayatını kaybetti ve virüs nedeniyle ölenlerin sayısı 21 bin 817'ye yükseldi.

Vaka sayısının 7 bin 665 artarak, 679 bin 513'e çıktığı ülkede, iyileşenlerin sayısı 12 bin 183 artışla 541 bin 462 oldu.

Ekvador basınında çıkan haberlere göre, ülkede son 24 saatte Kovid-19'dan ölenlerin sayısı 51 artarak 10 bin 627'ye, vaka sayısı ise 665 artışla 110 bin 757'ye ulaştı.

Ülkede, Kovid-19 tespit edilmesinin ardından sağlığına kavuşanların sayısı 91 bin 242 olarak kayda geçti.

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!