AKİT MENÜ

Aktüel

Fas'ta Kovid-19 nedeniyle alınan OHAL kararı 5. kez uzatıldı

RABAT (AA) - Fas'ta yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında ilan edilen olağanüstü hal (OHAL) uygulaması 1 ay daha uzatıldı.

Başbakan Saadettin Osmani, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, OHAL kararının 1 ay daha uzatılmasının kararlaştırıldığını belirtti.

Osmani, OHAL'in 10 Eylül-10 Ekim tarihlerinde geçerli olacağını ifade etti.

İlk Kovid-19 vakasının 3 Mart'ta görüldüğü Fas'ta salgının kontrol altında tutulmasını sağlamak amacıyla 20 Mart'ta 1 ay süreyle sağlık alanında OHAL ilan edildiği açıklanmıştı.

Uygulama bundan önce dört kez daha uzatılmıştı.

Fas Sağlık Bakanlığı, virüs nedeniyle toplam 1427 kişinin hayatını kaybettiğini, 75 bin 721 kişinin enfekte olduğunu açıklamıştı.

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!