AKİT MENÜ

Aktüel

İstanbul'da "Kovid-19 tedbirleri" denetimi

İSTANBUL (AA) - İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğüne bağlı ekipler, İçişleri Bakanlığının genelgesi doğrultusunda minibüslerde denetim yaptı.

İçişleri Bakanlığınca 81 ilin valiliğine gönderilen genelge doğrultusunda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) mücadelesi kapsamında minibüslerin ayakta yolcu alması yasaklandı.

Bu kapsamda ekipler, Esenyurt ve Avcılar'da minibüslerde denetim gerçekleştirdi.

İlçelerde minibüsleri durduran ekipler, şoförleri ve yolcuları denetleyerek, minibüslerin ayakta yolcu alıp almadığını, sürücü ve yolcuların maske takıp takmadığını ve sosyal mesafeye uyup uymadığını kontrol etti.

Kovid-19 tedbirlerine uymayıp fazla yolcu bulunduran minibüslere cezai işlem uygulandı.

Yorumlara Git

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular