AKİT MENÜ

Aktüel

İstanbul'da jandarma ekipleri Kovid-19 denetimi yaptı

Ekipler, şehirler arası otobüslerde koronavirüs tedbirlerine uyulup uyulmadığını kontrol etti

İSTANBUL (AA) - Jandarma ekiplerince, Kovid-19 tedbirleri kapsamında şehirlerarası otobüsler ve toplu taşıma araçlarına yönelik denetim gerçekleştirildi.

İçişleri Bakanlığının koronavirüs tedbirleri kapsamında yayınladığı genelge üzerine, İstanbul Jandarma Komutanlığı Jandarma Trafik, Jandarma Asayiş ve Motosikletli Asayiş ile Trafik Timlerinin katılımıyla D020 Karayolu İstanbul Havalimanı yolu Odayeri Kavşağı'nda denetim yapıldı.

Şehirler arası otobüsler ile toplu taşıma yapan araçlara yönelik uygulamada, koronavirüs tedbirleri kapsamında alınan önlemler kontrol edildi.

Araçlarda bilet satış kriterlerine ve sosyal mesafeye uyulup uyulmadığını, maske kullanılıp kullanılmadığını denetleyen ekipler, koronavirüsün yayılımının önüne geçilebilmesi için belirlenen sınırın üzerinde yolcu alınmaması konusunda uyarılarda bulundu.

Yorumlara Git

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!

‘İBB Kültür AŞ müdürünü polisler kaçırdı’ demişti! Ali Çağatay gözaltına alındı