AKİT MENÜ

Aktüel

Düzce'de koronavirüs tedbirlerine uymayan 646 kişiye para cezası verildi

DÜZCE (AA) - Düzce'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerine uymadıkları gerekçesiyle 646 kişiye idari para cezası uygulandı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, kentte Kovid-19 tedbirleri kapsamında denetimler devam ediyor.

Denetimlerde pandemi sürecinde kurallara uymadığı tespit edilen 646 kişi ile 137 işletmeye para cezası verildi.

Ayrıca eylül ayında ev izolasyonu ve karantinaya uymayan 20 kişiye de para cezası kesildi.

İlde kurulan İl Salgın Denetim Merkezi (İSDEM) ekipleri tarafından izolasyona alınan vatandaşlar, her gün denetlenmeyi sürdürüyor.

Ev izolasyonu ve karantinaya uymayan vatandaşlara, Umumi Hıfzıssıhha Kanunu ile Türk Ceza Kanununun ilgili maddeleri gereğince idari ve adli işlem uygulanmaya devam edilecek.

Pozitif ve temaslı vatandaşların karantina ve ev izolasyonu kurallarına riayet etmeleri çağrısında bulunuldu.

Yorumlara Git

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!