AKİT MENÜ

Aktüel

Sivas'ta Kovid-19'u yenen 70 yaşındaki kadından "dikkatli olun" mesajı

SİVAS (AA) - Sivas'ta yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) yenen 70 yaşındaki kadın, hastaneden alkışlarla taburcu edildi.

Hafik ilçesi Pusat köyünde yaşayan Seher Güneş, öksürük ve nefes darlığı şikayetiyle hastaneye başvurdu.

Güneş, yapılan Kovid-19 testinin pozitif çıkması üzerine tedavi altına alındı. Güneş, 5 günlük tedavi sürecinde iyileşti.

Kovid-19'u yenerek taburcu edilen Güneş, hastaneden alkışlarla uğurlandı.

Güneş, tedavisini üstlenen sağlık personeline teşekkür ederek, "Allah bu kötü hastalıktan sizleri korusun, sizi başımızdan eksik etmesin." dedi.

Doktorun, "İnsanlara vereceğin bir mesaj var mı?" sorusuna Güneş, "Herkes kendine dikkat etsin." yanıtını verdi.

Güneş, 14 günü evinde karantinada geçirecek.

Yorumlara Git

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!