AKİT MENÜ

Spor

Konyaspor'da Gençlerbirliği maçı hazırlıkları

KONYA (AA) - Süper Lig'de 2020-2021 sezonunun ilk haftasını maç yapmadan geçecek İttifak Holding Konyaspor, Gençlerbirliği'ne konuk olacağı ikinci hafta karşılaşmasının hazırlıklarına devam etti.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamaya göre, Kayacık Tesisleri'nde teknik direktör Bülent Korkmaz yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, koşu ve ısınma hareketleriyle başladı.

Çabukluk hareketleri ve dar alanda minyatür kale taktik çalışmayla devam eden idman, çift kale maçla tamamlandı.

Öte yandan, Bosna Hersek Milli Takımı'ndan dönen oyuncular Amir Hadziahmetovic, Deni Milosevic ve İbrahim Sehic ise takımdan ayrı çalıştı.


Yorumlara Git

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

İşgalciler, Filistin'in parasına çöktü

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı