AKİT MENÜ

Spor

Göztepe, Denizlispor maçının hazırlıklarına devam etti

İZMİR (AA) - Süper Lig'in ilk haftasında 12 Eylül Cumartesi günü Yukatel Denizlispor'u konuk edecek Göztepe, hazırlıklarını sürdürdü.

Adnan Süvari Tesisleri'nde teknik direktör İlhan Palut yönetimindeki antrenmanın ilk bölümünde pas çalışması yapan sarı-kırmızılı futbolcular, daha sonra duran top çalışması gerçekleştirdi.

Sarı-kırmızılı ekipte tedavisine devam edilen Stefano Napoeloni, takımdan ayrı çalıştı.


Yorumlara Git

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

İşgalciler, Filistin'in parasına çöktü

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı