AKİT MENÜ

Aktüel

İzmir'de hareket halindeyken yanan belediye otobüsü kullanılmaz hale geldi

İZMİR (AA) - İzmir'in Menemen ilçesinde yanan belediye otobüsü kullanılmaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Karşıyaka-Menemen seferi yapan İzmir Büyükşehir Belediyesine ait halk otobüsü, Egekent-2 mevkisinde hareket halindeyken yanmaya başladı.

Yolcu bulunmayan otobüsü durdurup dışarı çıkan şoför itfaiyeyi aradı.

İtfaiye ekiplerinin müdahalesi ile söndürülen otobüste büyük hasar oluştu.

Yorumlara Git

NATO zirvesi önce algı üstüne algı! Operasyon çocuklarından 'göz zevki' oyunu

Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem

‘Kılıçdaroğlu’nu şehrimde istemiyorum’ kampanyasına sert tepki: Tabi… Siz hırsızları seversiniz

Rubio körfez ziyaretinde açık açık söyledi! İsrail güvende değilse barış falan yok

İslam dünyasının dağınıklığı reforma muhtaç! Müslümanlar bunu yapsa İsrail boğulur