AKİT MENÜ

Aktüel

Gaziantep'te Kovid-19 kurallarına uymayan 56 araç ve sürücüsüne ceza

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, yolcu taşımacılığı yapanlara yönelik denetimlerde 56 araç ve sürücüsüne idari para cezası uygulandı.

Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamaya göre, kent genelinde şehiriçi ve şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan araçlar ile personel servislerine yönelik denetimler sürüyor.

Bu kapsamda, dün gerçekleştirilen denetimlerde 523 araç kontrol edildi. İl Hıfzıssıhha Kurulu kararlarına uymayan 56 araç ve sürücüsüne cezai işlem uygulandı.

Kurallara uymayan biri servis aracı olmak üzere 9 araç trafikten men edildi.

Yorumlara Git

Trump’ın sözleri şok etti: İçleri kan ağlayarak Erdoğan övgüsünü verdiler

Seneye 4 ev almak için evini satıp altına yatırmıştı! Zarar: 600 bin lira! Sattığı evi bile geri alamıyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

CHP YDK toplantısından karar çıktı: İhraç itirazlarına ret

Bakan Çiftçi açıkladı! 1,4 milyon Suriyeli gönüllü geri dönüş yaptı