AKİT MENÜ

Aktüel

Karabük'te Kovid-19 tedbirlerine uymayanlar yurtlara yerleştirilecek

KARABÜK (AA) - Karabük'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele kapsamında alınan karar gereği tedbirlere uymayanlara ceza kesilecek, yurtlarda karantina uygulanacak ve masrafları da kendilerinden tahsil edilecek.

İl Sağlık Müdürü Ahmet Sarı, AA muhabirine, İl Hıfzıssıhha Kurulunca ilgili kurumların önerilerine dayanılarak çeşitli kararların alındığını söyledi.

Vatandaşlardan kurallara uyulmasını istediklerini aktaran Sarı, "Kovid-19 testi pozitif olan veya temaslı olup karantina altına alınan kişilerin karantina kurallarını ihlal ederek toplum sağlığını tehlikeye atmaları halinde, 3 bin 150 lira idari para cezası kesilecek ve Kredi Yurtlar Kurumuna ait yurtlara alınacak. Ayrıca bu kişilerden yurt masrafları tahsil edilecek. Öte yandan 2 aydan 1 yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılmaları için ilgili kurumlara suç duyurusunda bulunulacak." diye konuştu.

Sarı, vatandaşlardan sağlık ekiplerine çalışmaları sırasında yardımcı olmalarını da istedi.


Yorumlara Git

Adları fondaş yalanda gardaş! ‘Vatandaş çıkacak Macron koşacak’ palavrası

Kahreden yangın haberi yürekleri dağladı! Üç engelli vatandaşımız hayatını kaybetti

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?