AKİT MENÜ

Aktüel

Sivas'ta koronavirüsü yenen çift hastaneden alkışlarla uğurlandı

SİVAS (AA) - Sivas'ta yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavileri tamamlanan yaşlı çift, hastaneden alkışlarla uğurlandı.

Ayşe ve Mahmut Seçkiner (65) çifti yüksek ateş ve eklem ağrıları şikayetiyle 30 Ağustos'ta Numune Hastanesi Çok Amaçlı Geriatri Merkezine başvurdu.

Yapılan kontrollerde koronavirüs testleri pozitif çıkan çift, hastanede tedavi altına alındı. Seçkiner çifti, tedavilerinin ardından sağlık çalışanlarının alkışları eşliğinde taburcu edildi.

Yaşlı çift, tedavileri süresince kendileriyle yakından ilgilenen sağlık çalışanlarına teşekkür etti.



Yorumlara Git

Adları fondaş yalanda gardaş! ‘Vatandaş çıkacak Macron koşacak’ palavrası

Kahreden yangın haberi yürekleri dağladı! Üç engelli vatandaşımız hayatını kaybetti

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?