AKİT MENÜ

Aktüel

Kırklareli'de karantina ihlali yapanlar karantina sürelerini yurtlarda tamamlayacak

KIRKLARELİ (AA) - Kırklareli'nde karantina ihlali yapanlar, karantina sürelerini yurtlarda tamamlayacak.

Valilikten yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadelenin en üst seviyede devam ettiği belirtildi.

Kentte tedbirler kapsamında Kovid-19 testi pozitif çıkan bazı vatandaşların karantina ihlali yaptığının tespit edildiği aktarılan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Kovid-19 testi pozitif olan vatandaşlarımızın karantinada olması gerekirken, toplum sağlığını hiçe sayarak karantina ihlali yapmaları halinde cezai işlem uygulanarak karantina sürelerini yurtlarda tamamlanması sağlanacaktır. Yurtlarda kalma süresince oluşan masraflar da ayrıca kendilerinden tahsil edilecektir."

Yorumlara Git

Trump’ın sözleri şok etti: İçleri kan ağlayarak Erdoğan övgüsünü verdiler

Seneye 4 ev almak için evini satıp altına yatırmıştı! Zarar: 600 bin lira! Sattığı evi bile geri alamıyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

CHP YDK toplantısından karar çıktı: İhraç itirazlarına ret

Bakan Çiftçi açıkladı! 1,4 milyon Suriyeli gönüllü geri dönüş yaptı