AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş, Trabzonspor maçının hazırlıklarını sürdürdü

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, 2020-2021 sezonunun ilk haftasında Trabzonspor ile 13 Eylül Pazar günü deplasmanda yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarına devam etti.

Kulübün internet sitesinde yer alan bilgiye göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Sergen Yalçın yönetiminde gerçekleştirilen idmanda siyah-beyazlılar ısınma koşularının ardından gruplar halinde ayak tenisi maçları oynadı. İdman, serbest şut çalışması ile sona erdi.

Beşiktaş, yarın sabah gerçekleştireceği antrenmanla Trabzonspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak. Siyah-beyazlı ekip çalışmanın ardından saat 17.00'de özel uçakla Trabzon'a gidecek.

Yorumlara Git

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!