AKİT MENÜ

Aktüel

Dışişleri Bakanlığından Nijer'deki selde hayatını kaybedenler için taziye mesajı

ANKARA (AA) - Dışişleri Bakanlığı, Nijer'in genelinde meydana gelen sel felaketinde yaşamını yitirenler için taziye mesajı yayımladı.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, şiddetli yağışlar nedeniyle ülkenin genelinde meydana gelen sel felaketinin çok sayıda can kaybına ve büyük hasara yol açtığının üzüntüyle öğrenildiği belirtildi.

Açıklamada, "Dost ve kardeş Nijer halkının acısını yürekten paylaşıyoruz. Afette hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyor, yakınlarına ve Nijer hükümetine içten taziyelerimizi sunuyoruz." ifadesine yer verildi.

Nijer'de aşırı yağışların neden olduğu sel ve su baskınlarında yaşamını yitirenlerin sayısı 65'e ulaşmıştı.

Yorumlara Git

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?

70 milyonu bu yüzden mi verdi? İP’li Kocamaz’ın FETÖ travması

FETÖ’cü hainler yine en ön safta: Ekrem'e destek, Türkiye'ye köstek yürüyüşü!