AKİT MENÜ

Aktüel

Çankırı'da bir köy karantinaya alındı

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'nın Orta ilçesine bağlı Elmalık köyünün, Akçaören Mahallesi hariç yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındığı bildirildi.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, Elmalık köyünde pozitif vakaların yoğunlaşması nedeniyle halk sağlığının korunması ve salgının kontrol altına alınması amacıyla, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararınca Akçaören Mahallesi hariç köyün karantinaya alınmasına karar verildiği belirtildi.

Açıklamada, kurul tarafından yapılacak ikinci bir değerlendirmeye kadar karantina uygulamasına devam edilmesinin, istisnai durumlar haricinde köye giriş ile çıkışların kapatılmasının, gerekli tüm güvenlik ve sağlık tedbirlerinin alınarak uygulanmasının kararlaştırıldığı ifade edildi.



Yorumlara Git

FETÖ’cü hainler yine en ön safta: Ekrem'e destek, Türkiye'ye köstek yürüyüşü!

Fırat Kalkanı bölgesinden acı haber: Şehidimiz var

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde