AKİT MENÜ

Aktüel

Edirne'de büfeden yapılan hırsızlık kameraya yansıdı

EDİRNE (AA) - Edirne'nin Keşan ilçesinde bir büfeden yapılan hırsızlık, güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Büyük Cami Mahallesi Uğur Mumcu Caddesi'ndeki bir büfede hırsızlık yapılması üzerine İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri harekete geçti.

Büfenin güvenlik kamerası kayıtlarını inceleyen ekipler, şüphelilerin G.T. ve A.K. olduğunu belirledi.

Ekipler büfeden 50 lira çaldıkları iddia edilen şüphelilerden A.K.'yi Mustafa Kemal Paşa Mahallesi Zati Yörüker Caddesi'nde yakaladı.

Şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından sevk edildiği savcılıkta ifadesinin ardından serbest bırakıldı.

G.T.'nin yakalanması için çalışmalar sürüyor.

İki zanlının büfeden hırsızlık yapması, güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Yorumlara Git

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında

MSB’den İsrail açıklaması: En büyük engel olmaya devam ediyor

Kılıçdaroğlu elini bile sıkmadı! Zıp zıp Ali Mahir’e ‘pas geç’ tarifesi

Hizmetçisini öldüren milletvekili tutuklandı!

Papazdan aldığı rüşveti sus payı vermiş