AKİT MENÜ

Aktüel

Hatay'da bir mahallede uygulanan Kovid-19 karantinası kaldırıldı

HATAY (AA) - Hatay'ın Altınözü ilçesinde bir mahallede yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantinaya son verildi.

Altınözü Kaymakamlığından yapılan açıklamada, şunlar kaydedildi:

''İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla 4 Eylül'de Kozkalesi Mahallesi'nde salgınla mücadele kapsamında tedbir amaçlı uygulanan karantina uygulaması, 11 Eylül itibarıyla kaldırıldı. Kozkalesi Mahallesi'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını kaynaklı herhangi bir olumsuzlukla karşılaşılmamıştır.''



Yorumlara Git

İzmir'de rüşvet depremi büyüyor! Her Taşın Altından O isim Çıkıyor!

Papazdan aldığı rüşveti sus payı vermiş

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas