AKİT MENÜ

Spor

Denizlispor'dan transfer yasağının kaldırılmasına ilişkin açıklama

DENİZLİ (AA) - Süper Lig ekiplerinden Yukatel Denizlispor, transfer yasağının kaldırıldığını bildirdi.

Yeşil-siyahlı kulüpten yapılan açıklamada, geçmiş dönemde görev yapan iki teknik direktörün ödemelerinin yapıldığı kaydedildi.

Açıklamada şunlara yer verildi:

"Geçmiş dönem teknik direktörlerimizden Yücel İldiz ve Mehmet Özdilek'in kulübümüzde görev yapmadıkları dönemlerdeki ödemelerini, kendilerinin talep ettikleri şekilde faizleriyle birlikte gerçekleştirerek bugün itibariyle transfer yasağımızı kaldırmış bulunuyoruz. Denizlispor camiası olarak bu zor günlerimizde yapılan müspet veya menfi hiçbir davranışı unutmayacağımızı kamuoyuyla paylaşmak isteriz."

Yorumlara Git

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik acı haberi duyurdu

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!