AKİT MENÜ

Aktüel

İstanbul Valisi Yerlikaya, toplu taşıma esnaf temsilcileriyle bir araya geldi

İSTANBUL (AA) - İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, dolmuş, minibüs, halk otobüsü ve servis taşımacılığı esnaf temsilcileriyle bir araya geldiğini bildirdi.

Vali Yerlikaya, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:

"Dolmuş, minibüs, halk otobüsü ve servis aracı esnaf temsilcilerimizle İstanbul Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliğinde (İSTESOB) bir araya geldik. Toplu ulaşım ile ilgili yaptığımız düzenlemeler, ayakta yolcu alınmaması ve maske kullanılması zorunluluğunu konuştuk. Karşılıklı anlayış ve iş birliğiyle bu süreci atlatacağız."

Yorumlara Git

Venezuela’da çifte deprem olmuştu! Erdoğan’dan taziye mesajı

MASAK raporlarında şok para transferleri! Rüşvetin son durağı Veli Ağbaba mı?

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?