AKİT MENÜ

Aktüel

Niğde'de karantina ihlali yapan polise 900 lira ceza kesildi

NİĞDE (AA) - Niğde'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alınan polis memuruna, karantina ihlali yapınca meslektaşları tarafından 900 lira ceza kesildi.

İl Emniyet Müdürlüğünde görevli polis memuru B.G, 9 Eylül'de yapılan testinin sonucu pozitif çıkınca ikametinde karantinaya alındı.

Bugün öğle saatlerinde evinden ayrılan B.G'ye meslektaşları tarafından karantina şartlarına aykırı davrandığı gerekçesiyle 900 lira idari para cezası uygulandı.


Yorumlara Git

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!