AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın'ın yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı duyuruldu.

Beşiktaş Kulübü Sağlık Kurulu Koordinatörü Dr. Tekin Kerem Ülkü'nün kulüp sitesinde yer alan açıklamasında, "Futbol takımımızın Süper Lig’in 1. haftasında Trabzonspor ile oynayacağı müsabaka öncesinde TFF'nin 'Futbola Dönüş Protokolü' çerçevesinde yapılan rutin Kovid-19 tarama testlerinde, teknik direktörümüz Sergen Yalçın'da pozitif sonuca rastlanmıştır. Yalçın’ın yapılan klinik değerlendirmesinde herhangi bir bulguya rastlanmamakla birlikte, gerekli izolasyon ve takip sürecine Sağlık Bakanlığı protokollerince başlanmıştır." ifadeleri yer aldı.

Yorumlara Git

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik acı haberi duyurdu

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!