AKİT MENÜ

Aktüel

Batman'da kaçak inşaatın yıkımına başlandı

BATMAN (AA) - Batman Belediyesi, kaçak olduğu gerekçesiyle bir inşaatın yıkımına başlandı.

Belediye ekiplerince, Bahçelievler Mahallesi'nde kaçak olduğu tespit edilen 10 katlı bir bina inşaatının çevresinde güvenlik önlemi alındı.

Ekipler, kepçelerle inşaatın yıkımına başladı.

Olası gerginliğe karşı polis ekipleri de yıkımın olacağı sokakta tedbir aldı.

Yıkımına başlanan binada daire satın alan bazı vatandaşlarla kısa süreli gerginlik yaşayan ekipler, yıkımı sürdürüyor.

Ekipler, kentte kaçak olan binaların yıkımının devam edeceğini belirtti.

Yorumlara Git

Kocaeli'de FETÖ operasyonu: Dershanelerde ByLock ve ankesör izi!

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!