AKİT MENÜ

Aktüel

Karabük'te karantina kurallarını ihlal eden 2 kişi yurda yerleştirildi

KARABÜK (AA) - Karabük'te karantina kurallarını ihlal ettiği belirlenen 2 kişi yakalanarak, yurda yerleştirildi ve bu kişiler hakkında idari para cezası uygulandı.

Alınan bilgiye göre, Karabük-Kastamonu kara yolu Çevrikköprü mevkisinde polis ekipleri tarafından durdurulan bir araçta bulunan 3 kişiye Genel Bilgi Toplama (GBT) sorgusu yapıldı.

Yapılan sorguda arkadaşlarıyla dışarı çıkan B.Ö'nün karantina kararına uymadığı tespit edilerek, 3 bin 150 lira ceza kesildi ve yurda yerleştirildi.

Öte yandan, Karabük-Ankara kara yolu Bölge Trafik Müdürlüğü önünde yapılan uygulamada da M.Ş'nin yapılan sorguda karantinada olması gerektiği ve kararı ihlal ettiği belirlendi.

Yapılan işlemlerin ardından Murat Ş'ye de 3 bin 150 lira ceza kesilerek, 112 ekipleri tarafından yurda gönderildi.


Yorumlara Git

Vize bekleyenlere müjdeli haber!

Kocaeli'de FETÖ operasyonu: Dershanelerde ByLock ve ankesör izi!

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!