AKİT MENÜ

Spor

Trabzonspor’un gölcüsü Türkiye’yi terk etti! Beşiktaş maçı öncesi kayboldu

Yarın oynanacak Beşiktaş Trabzonspor maçı öncesi hala Türkiye’ye dönmeyen Trabzonspor golcü futbolcusu Alexander Sörloth telefonlarını dahi açmıyor.

Norveç Milli Takımı’nın daveti üzerine ülkesine giden Alexander Sörloth, yarın oynanacak Beşiktaş maçına rağmen hala Türkiye’ye dönmedi.

Süper Lig’i ilk haftasında Beşiktaş’la karşılaşacak olan Trabzonspor’da ortam bir hayli gergin. Norveç Mlli Takım’ın davetlisi olarak ülkesine giden Sörloth, Uluslar Ligi maçlarında oynadığı futbolla çok beğeni almıştı.

TRT Spor’da yayınlanan haber göre telefonlarını dahi açmayan yıldız futbolcunun nerede olduğu bilinmiyor.

Yarın akşam 20:00’da başlayacak olan derbiye yetişemeyeceği söyleniyor.

24 yaşındaki yıldız futbolcunun nerede olduğu bilinmiyor. Sosyal medyada Alexander Sörloth için Türkiye’yi terk ettiği söylendi.

Yorumlara Git

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik acı haberi duyurdu

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!