AKİT MENÜ

Aktüel

Gaziantep'teki demir doğrama atölyesinde çıkan yangın söndürüldü

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanı Cafer Yılmaz, kentteki demir doğrama atölyesinde patlama sonrasında çıkan yangının söndürüldüğünü bildirdi.

Yılmaz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yaklaşık 1 saat önce Seyrantepe Mahallesi'ndeki bir atölyede patlama ihbarı aldıklarını ve bölgeye ekiplerin sevk edildiğini söyledi.

Demir doğrama ve mobilya atölyesindeki yangına ekiplerin hızlıca müdahale ettiğini anlatan Yılmaz, "Atölyede oksijen tüpü kaynaklı meydana gelen patlama sonrasındaki yangın söndürüldü. Olayda ölen ya da yaralanan olmadı." dedi.

Yorumlara Git

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap