AKİT MENÜ

Aktüel

Karabük'te çıkan orman yangını söndürüldü

Yangında yaklaşık 5 dönüm ormanlık alan zarar gördü

KARABÜK (AA) - Karabük'te ormanlık alanda çıkan yangın söndürüldü.

Soğuksu Mahallesi Arıcak mevkisindeki ormanlık alanda dün akşam saatlerinde henüz belirlenemeyen nedenle çıkan ve rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen yangına, arazözler ve itfaiye ekipleri müdahale etti.

Ekiplerin yoğun mücadelesiyle söndürülen yangının ardından bölgede soğutma çalışması yapıldı.

Yangında yaklaşık 5 dönüm ormanlık alan zarar gördü.

Öte yandan Karabük Valisi Fuat Gürel, bölgeye giderek incelemelerde bulundu.

Yorumlara Git

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap