AKİT MENÜ

Aktüel

Kovid-19 testi pozitif olan kişi Erzincan'da jandarma uygulamasında yakalandı

ERZİNCAN (AA) - Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan ve karantinada olması gerekirken bir kamu kuruluşunu haşerelere karşı ilaçlamak için Erzincan'a gelen kişi, jandarmanın dikkati sonucu yakalandı.

Kentte Kovid-19 vakalarının artması nedeniyle denetimlerini sıklaştıran jandarma ekipleri, toplu yaşam alanlarının da aralarında bulunduğu birçok noktada denetimlerini yoğunlaştırdı.

Ekipler, kamu kuruluşunu haşerelere karşı ilaçlamak amacıyla başka bir şehirden geldiği belirlenen A.G'nin yapılan HES kodu sorgusunda, Kovid-19 testinin pozitif olduğu ve karantinada bulunması gerektiğini tespit etti.

Sağlık ekiplerine teslim edilen A.G. zorunlu izolasyon gereği Erzincan Ulalar Piri Muhammed Bahattin Erkek Öğrenci Yurdu'na götürülerek karantinaya alındı.

Jandarma ekipleri A.G'ye ayrıca 3 bin 150 lira idari para cezası uyguladı.

Yorumlara Git

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap